Food

CONTOH SOALAN PTD PDF

Inspired? Create your own Haiku Deck presentation on SlideShare! GET STARTED. Ni soalan senang ditanya tp susah nak jawab.. Emmm.. . Contoh soalan yang dia tanya. Jgn anggap peperiksaan PTD nie sgt menakutkan. Kepada calon yang akan menduduki Peperiksaan Jawatan Pegawai Tadbir Diplomatik Gred M41 pada 13 April , boleh mendapatkan.

Author: Dosho Shakasa
Country: Estonia
Language: English (Spanish)
Genre: Automotive
Published (Last): 5 April 2017
Pages: 343
PDF File Size: 1.17 Mb
ePub File Size: 1.40 Mb
ISBN: 696-3-95599-887-3
Downloads: 30286
Price: Free* [*Free Regsitration Required]
Uploader: Tagrel

Lepas tu umur Braper.

contoh-soalan-daya-menyelesaikan-masalah-peperiksaan-ptd | pegawai eksekutif gred m41 | Pinterest

Lepas tu apa lagi. May be kalau dulu tak berprotokol sangat kot. Aku pun dengan rasa penuh bangga laa bergerak untuk bergambar dengan Otai2 PTD. Lebih kurang yang bahsa Malaysia jugak laa. Semuanya berjalan dengan lancar. Start dari SPM,Diploma ker. Satu lagi soalan yang org tanya aku. Monday, November vontoh, Pesanan Boss Saya.

Mesti kena wat kali. Mungkin nie perasaan aku jer. Aku melangkah masuk dengan penuh perasaan bangga. Sah Alang Pis Yo Masa pergerakan masuk tu.

Aku HiDuP dALaM bLuEs

Karier aku takkan bermula ptdd berakhir di Terengganu. Dan kalau korang boleh jawab soalan nie. Nak jadi PTD kena ada kabel besar?? Yang paling kena ingat. Memang seharian tu aku kebulur. Takder mood laa nak kejer. Batch aku juga yang dapat nama. Bermulalah episod aku bertugas di penempatan baru.

Rasa sama macam DPA dulu2 gak. Mula laa cerita pasal adik beradik braper org.

Aku HiDuP dALaM bLuEs

Ada 2 perkara yang kiter tak boleh pilih. Soalan yang berkaitan Bahasa Malaysia. Sbb korang dah ada ijazah. Lepas tu macam biasa laa.

Dengan segala susah payah usaha aku selama ini terbalas. Kemungkinan besar paper bagi pengetahuan am nie dah boleh lepas Bagi tau asal kat mana. Semua atas usaha sendiri. Aku akan berbakti pada agama,bangsa dan negara. Tp masa aku amik exam nie. Ada conntoh raptai nie berlangsung sampai petang Aku rasa kalau konvo masa dekat University dulu takder laa sebegini rupa.

Tapi takkan laa dari pagi sampai petang kot. Aku tulis laa lagi.

Aku rasa semua orang memerhatikan aku. Tapi semua laa yang hadir upacara raptai tu.

Takder makanan yang disediakan. Bagi exam essay English dan objektif.

Aku duduk sini buat sementara waktu. Macam2 laa ada kat benak fikiran aku. Penat n lapar nie tak payah nak cakap laa Bermula dari menerima surat perlantikan soalzn jawatan PTD.

Tetiba ada linangan kristal daripada mata aku. Tetapi dengan kuasa ajaib kiter memperolehinya Memang cita2 aku nak jadi PTD. Bukan je aku sorang yang merungut sebab lapar. Ada gak laa kawan2 aku cakap.

Lepas tu sempat laa lagi jumper ngan member2 lama. Itu cara terbaik untuk kembalikan mood. Negeri jer yang lain. Patutnya masa raptai kena wat betul